Over Universiteitstaal

Universiteitstaal is een product van DigiTaalbedrijf B.V., dat onderdeel is van Noordhoff, de grootste educatieve uitgeverij van Nederland. Met Hogeschooltaal en Universiteitstaal bieden wij studenten in het hoger en wetenschappelijk onderwijs de mogelijkheid om hun schriftelijke taalvaardigheid in het Nederlands én Engels te verbeteren. Omdat wij geloven dat studiesucces begint bij taal.

Met een team van ongeveer 20 collega’s zorgen wij er elke dag voor dat ons platform steeds beter wordt en studenten en docenten hier zo goed mogelijk gebruik van kunnen maken. Met onze wetenschappelijke adviesraad met vertegenwoordigers vanuit het Nederlands en Belgisch hoger en wetenschappelijk onderwijs en het Instituut voor de Nederlandse Taal borgen wij de kwaliteit en strategie van DigiTaalbedrijf.

Nieuwsbrief voor docenten

Niets meer missen, meld je aan

Aanmelden nieuwsbrief Noordhoff hoger onderwijs

Graag informeren en inspireren we je met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!

Ik ben:

Vind jouw school: